A 136a Fiera di Canton, unu di l'eventi cummerciali più prestigiosi è attesi in Cina, hè prevista per cumincià in uttrovi.15, 2024. Cum'è una piattaforma pivotale per u cummerciu internaziunale, a Fiera di Canton attrae cumpratori è venditori da tuttu u mondu, facilitendu e cunnessione cummerciale è prumovendu a cuuperazione ecunomica mundiale.
Mettendu in risaltu a vasta gamma di mostre, a terza fase di a fiera, dedicata à i prudutti alimentari, si terrà trà u 31 d'ottobre è u 4 di nuvembre di u 2024. Stu segmentu prumesse di presentà una vasta gamma di delizie culinarie è suluzioni alimentari innovative da diversi anguli di u globu.

Trà i participanti stimati, a cumpagnia Beijing Shipuller si distingue in modu prominente. Cù una sperienza rimarchevule di 15 anni consecutivi di participazione à a Fiera di Canton, a cumpagnia hà cunsolidatu a so pusizione cum'è fornitore principale di alimenti asiatichi. Beijing Shipuller vanta una reta d'esportazione impressiunante, chì si estende in più di 90 paesi in u mondu, testimonianza di u so impegnu à furnisce prudutti è servizii di alta qualità.
Quest'annu, Beijing Shipuller invita i prufessiunali di l'industria alimentaria da tutti i cantoni di u mondu à visità u so stand, induve presenterà e so ultime offerte è s'impegnerà in potenziali cullaburazioni cummerciale. U stand di a cumpagnia, situatu à 12.2E07-08, prumesse d'esse un centru d'attività, induve i delegati puderanu tastà a so vasta gamma di prudutti è esplorà partenariati mutualmente benefichi.

Cù l'avvicinamentu di a Fiera di Canton, a cumpagnia Beijing Shipuller si prepara à accoglie i visitori di u mondu sanu, desiderosa di sparte a so cumpetenza è di creà novi ligami in u mondu dinamicu di u cummerciu alimentariu internaziunale.
Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2024