5 Cunsiglii nantu à Cumu Manghjà Cibu Giapponese

1. Cumincià cù una frase
Quandu si tratta di cucina, i piatti giapponesi sò abbastanza diffirenti da i piatti americani. Prima di tuttu, l'utensile di scelta hè un paru di bacchette invece di una forchetta è un cultellu. È secondu, ci sò parechji alimenti chì sò unichi per a tavola giapponese chì devenu esse manghjati in un modu particulare.
Ma, prima di pudè cumincià à cunsumà, hè abituale di principià u vostru pastu giapponese cù a frasa "itadakimasu". Questu hè particularmente veru quandu si cena trà giapponesi, o quandu si cena in un ristorante giapponese o si viaghja in Giappone. Itadakimasu significa letteralmente "riceve umilmente" o "riceve cun gratitudine u cibu"; tuttavia, u so veru significatu s'assumiglia più à quellu di "bon appetitu!".
Una volta dettu itadakimasu, hè ora di sperimentà un autenticu pastu giapponese, induve sia u cibu sia u modu di manghjà i piatti sò veramente unichi per a cultura.

图片1

2. Risu à vapore
Quandu si manghja risu à vapore cum'è parte di un pastu giapponese, a tazza deve esse cullata in una manu cù trè o quattru dite chì sustenenu a basa di a tazza, mentre u pulgaru si appoghja comodamente da u latu. E bacchette sò aduprate per piglià una piccula parte di risu è manghjalla. A tazza ùn deve esse purtata à a bocca, ma tenuta à poca distanza per piglià u risu chì casca accidentalmente. Hè cunsideratu una mala educazione purtà a tazza di risu à e labbre è mette u risu in bocca.
Mentre hè apprupriatu di cundisce u risu à vapore pianu cù furikake (condimenti di risu secchi), ajitsuke nori (alga marina stagiunata secca), o tsukudani (altri condimenti di risu à base di verdura o proteine), ùn hè micca apprupriatu di versà salsa di soia, maionese, peperoncini o oliu di chili direttamente nantu à u risu à vapore in a vostra tazza di risu.

3.Tempura (Frutti di Mare è Verdure Fritti)
Tempura, o frutti di mare è ligumi impanati è fritti, sò tipicamente serviti cù sale o untempurasalsa per immersione - "tsuyu" cum'è si chjama in giapponese. Quandu una salsa tsuyu hè dispunibule, hè generalmente servita cù un picculu piattu di ravanellu daikon grattatu è zenzeru frescu grattatu.
Aghjunghjite u daikon è u zenzeru in a salsa tsuyu prima di intinge a vostra tempura per manghjà. Sè vo servete sale, basta à intinge utempurain u sale o spruzzate un pocu di sale sopra utempura, tandu gode. Sè vo ordinate untempurapiattu cù una varietà d'ingredienti, hè megliu manghjà da a fronte di u piattu versu u fondu, postu chì i chef urganizeranu l'alimenti da i sapori più leggeri à quelli più profondi.

图片2

4. Tagliatelle giapponesi
Ùn hè micca scortese - è hè in realtà culturalmente accettabile - di inghjuttà i tagliatelle. Dunque, ùn siate timidi! In a cucina giapponese, ci sò parechji tippi di tagliatelle è alcune sò manghjate in modu diversu da l'altri. I tagliatelle calde servite in un brodu sò manghjate direttamente da a tazza cù e bacchette. Una cucchiaia surdimensionata, o "rengey" cum'è si chjama in giapponese, hè spessu servita per aiutà à alzà i tagliatelle è beie u brodu cù a manu libera. Spaghetti napulitan, cunnisciuti ancu cum'è spaghetti naporitan, sò un piattu di pasta in stile giapponese fattu cù una salsa à basa di ketchup di pumata chì hè cunsiderata cucina "yoshoku", o cucina occidentale.
I tagliatelle freddi ponu esse serviti nantu à un piattu pianu o nantu à un colino "à la zaru". Sò spessu accumpagnati da una piccula tazza separata piena di salsa (o a salsa hè furnita in una buttiglia). I tagliatelle sò immersi in a tazza di salsa, un muzzicu à a volta, è dopu gustati. Sè un picculu piattu di ravanellu daikon appena grattugiatu, wasabi è cipolle verdi affettate sò ancu furniti cù i tagliatelle, sentitevi liberi di aghjunghjeli à a piccula tazza di salsa per un sapore più intensu.
I tagliatelle freddi serviti in una ciotola bassa cù diversi guarnizioni è una buttiglia di tsuyu, o salsa di tagliatelle, sò tipicamente destinati à esse manghjati da a ciotola. U tsuyu hè versatu sopra u cuntenutu è manghjatu cù bacchette. Esempi di questu sò l'udon hiyashi yamakake è l'udon freddi cù igname di muntagna giapponese grattugiatu.

图片3

5. A fine di u vostru pastu giapponese
À a fine di u vostru pastu giapponese, rimettite e vostre bacchette nantu à u so ripianu s'ellu ne hè statu furnitu unu. S'ellu ùn ci hè statu un ripianu, mettite e vostre bacchette nantu à un piattu o una ciotola.
Dite "gochisou-sama" in giapponese per indicà chì site pienu è chì avete apprezzatu u vostru pastu. A traduzzione di sta frasa giapponese significa "grazie per questu deliziosu pastu" o semplicemente "Aghju finitu cù u mo pastu". A frasa pò esse diretta à u vostru ospitante, à u membru di a vostra famiglia chì hà cucinatu u pastu per voi, à u chef o à u persunale di u ristorante, o ancu detta à voce alta à voi stessu.

Cuntattu
Pechino Shipuller Co., Ltd
WhatsApp: +86 136 8369 2063
Web:https://www.yumartfood.com/


Data di publicazione: 07 di maghju 2025