Per risponde à i bisogni di i clienti, allargà u scopu di vendita di i vermicelli Longkou è prumove u nostru cibu cinese in u mondu sanu, a certificazione Halal per i vermicelli hè stata messa à l'ordine di u ghjornu in ghjugnu.
Ottene a certificazione Halal implica un prucessu rigorosu chì impone à l'imprese di rispettà e linee guida è i standard specifichi stabiliti da l'autorità islamiche. Questi standard coprenu diversi aspetti, cumpresi l'acquistu di materie prime, i metudi di pruduzzione è l'integrità generale di a catena di furnimentu. Inoltre, a certificazione halal tene ancu contu di e pratiche etiche è igieniche aduttate in a pruduzzione è a manipulazione di i prudutti, mettendu in risaltu ulteriormente a natura generale di a conformità halal.

L'agenzie di certificazione Halal realizanu ispezioni, verifiche è revisioni approfondite di tuttu u prucessu di pruduzzione per assicurà chì tutti l'aspetti sianu conformi à i principii islamici. Una volta chì un pruduttu o serviziu hè cunsideratu cum'è conforme à i requisiti, uttene a certificazione halal è di solitu usa marchi o etichette halal per indicà a so autenticità.
Vermicelli di Longkou pò esse adupratu per preparà una varietà di piatti è hè un ingrediente versatile in a cucina cinese. Hè cumunemente adupratu in zuppe, fritture, insalate è involtini primavera.Vermicelli di LongkouHà una struttura delicata chì assorbe u sapore umami di l'ingredienti, ciò chì ne face una scelta pupulare sia per i piatti vegetariani sia per quelli di carne. A so capacità di esse accumpagnata da una varietà di sapori è ingredienti ne hà fattu un alimentu basicu in a cucina cinese.


In più d'esse pupulare in casa,Vermicelli di Longkou sò ancu ricunnisciuti è amati à l'esteru. A so versatilità è a so struttura unica ne facenu un ingrediente pupulare in e cucine internaziunali. Mentre a dumanda mundiale di ingredienti cinesi autentichi cuntinueghja à cresce,Vermicelli di Longkouhè diventatu un alimentu basicu in parechji supermercati internaziunali è mercati alimentari specializati.
In l'ultimi anni, sempre più clienti richiedenu a certificazione halal, dunque avemu seguitu a tendenza di u mercatu, soddisfattu i bisogni di i clienti è fattu preparativi sufficienti per a certificazione halal.
In ghjugnu di quest'annu, avemu presentatu una dumanda di certificazione. Dopu à ispezioni in situ da parte di l'istituzioni pertinenti in a fabbrica, avemu passatu a certificazione una volta è ottenutu a certificazione halal. U certificatu hè entratu in vigore u 4 di lugliu. Hè un ricunniscenza di u nostru prucessu di pruduzzione è di i nostri prudutti, è pone ancu una basa solida per noi per prumove ulteriormente i nostri vermicelli.
Pigliemu sempre azzioni immediate una volta chì i nostri clienti anu bisogni. Questa certificazione halal hè una grande prova. Noi, Beijing Shipuller, speremu chì l'attitudine di serviziu sinceru vi possa furnisce una bona esperienza di shopping, è aspittemu una cooperazione à longu andà cun voi.
Cuntattu
A cumpagnia di navi di Pechino, Ltd.
WhatsApp: +86 136 8369 2063
Web:https://www.yumartfood.com/
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2024