Quandu si parla di a storia di l'esportazione di tè à u latte in u Mediu Oriente, ùn si pò lascià fora un locu, Dragon Mart in Dubai. Dragon Mart hè u più grande centru cummerciale di materie prime cinesi di u mondu fora di a Cina cuntinentale. Attualmente hè custituitu da più di 6.000 butteghe, catering è divertimentu, attrazioni di divertimentu è 8.200 parcheggi. Vende elettrodomestici, mobili, prudutti elettronichi, articuli per a casa, ecc. impurtati da a Cina, è riceve più di 40 milioni di clienti ogni annu. In Dubai, cù a crescente prosperità di Dragon Mart è di International City, ci sò file di ristoranti cinesi, è sò ancu emerse butteghe di tè à u latte. Cù sempre più cumpagnie cinesi chì creanu squadre è aprenu uffici in Dubai, hè nata un'onda di esportazione di tè à u latte. A pupularità di u tè à u latte cinese chì spazza u mondu hè ancu pienamente dimustrata in Dubai, una cità internaziunale.


In altrò in u Mediu Oriente, in e grande cità di u Mediu Oriente, si pò vede a ghjente lucale chì beie tè di latte cinese, è ci sò sempre più butteghe di tè di latte cinese. In u 2012, in Qatar, Imtiaz Dawood, chì hè vultatu da u Canada, hà introduttu u prucessu di preparazione di u tè di latte cinese ch'ellu avia amparatu in America in a so patria è hà apertu a prima buttega di tè à bolle in Qatar. In u 2022, a marca di tè "Xiejiaoting" da Taiwan, Cina, hà allargatu a so rete in Kuwait, un grande paese petroliferu in u Mediu Oriente, è hà apertu trè butteghe in lochi cunnisciuti cum'è u mercatu Lulu Hayper. In l'UAE, induve sò apparse e prime butteghe di tè di latte, e "perle" ponu esse viste avà in quasi tutti i buffet, ristoranti è case da tè. "Quandu mi sentu giù, una tazza di tè di latte à bolle mi face sempre surrisu. Hè veramente divertente sperimentà a sensazione di e perle chì scoppianu in bocca. Ùn aghju micca a stessa sensazione da alcuna altra bevanda", hà dettu Joseph Henry, un studiente universitariu di Sharjah di 20 anni.
A ghjente di u Mediu Oriente hà un amore fanaticu per i dolci. U tè di latte cinese in u Mediu Oriente hà ancu aumentatu a so dolcezza per risponde à a dumanda di u mercatu. In più di u gustu, postu chì a maiò parte di u Mediu Oriente hè un paese islamicu, si deve fà più attenzione à i tabù religiosi à u livellu alimentariu. Ogni ligame in a catena di furnimentu alimentariu di i ristoranti di u Mediu Oriente deve rispettà i standard d'igiene è di sicurezza, cumpresi l'approvvigionamentu di alimenti, u trasportu è u almacenamentu. Se l'alimentu halal hè mischiatu cù alimenti non halal in ogni tappa di a catena alimentaria, serà cunsideratu una violazione di a legge islamica secondu a Legge Alimentare Saudita.
A ricerca di a dolcezza in u Mediu Oriente hà una longa storia è hè eterna. Avà, u tè di latte da a Cina porta una nova dolcezza à u populu di u Mediu Oriente.
Perle di tapioca:https://www.yumartfood.com/boba-bubble-milk-tea-tapioca-pearls-black-sugar-flavor-product/
Data di publicazione: 20 dicembre 2024