Quandu si parla di a storia di l'esportazione di tè di latte in u Mediu Oriente, un locu ùn pò esse abbandunatu, Dragon Mart in Dubai. Dragon Mart hè u più grande centru di cummercializazione cinese di materie prime in u mondu fora di a Cina continentale. Attualmente hè custituitu da più di 6 000 buttreghi, catering è divertimentu, attrazioni di divertimentu è 8 200 parcheggi. Vende l'apparecchi per a casa, i mobili, i prudutti elettronichi, l'articuli di casa, etc. impurtati da a Cina, è riceve più di 40 milioni di clienti annu. In Dubai, cù a prosperità crescente di Dragon Mart è International City, ci sò fila di ristoranti cinesi, è i buttreghi di tè di latte sò ancu emersi. Cume di più è più cumpagnie cinesi creanu squadre è apre uffizii in Dubai, hè emersa una onda di esportazione di tè di latte. A popularità di u tè di latte cinese chì spazza u mondu hè ancu dimustrata cumplettamente in Dubai, una cità internaziunale.
In altrò in u Mediu Oriente, in e cità maiò in u Mediu Oriente, i lucali ponu esse vistuti beie tè di latte cinese, è ci sò sempre più buttreghi di tè di latte cinese. In u 2012, in Qatar, Imtiaz Dawood, chì hè tornatu da u Canada, hà introduttu u prucessu di preparazione di tè di latte cinese chì hà amparatu in America in a so patria è hà apertu a prima buttrega di tè di bolle in Qatar. In u 2022, a marca di tè "Xiejiaoting" da Taiwan, Cina, hà allargatu a so reta à Kuwait, un grande paese di petroliu in u Mediu Oriente, è hà apertu trè magazzini in lochi ben cunnisciuti cum'è Lulu Hayper Market. In l'Emirati Arabi Uniti, induve apparsu i primi buttreghi di tè di latte, "perle" ponu avà esse vistu in quasi tutti i buffet, ristoranti è teahouses. "Quandu mi sentu giù, una tazza di tè di bolle di latte mi face sempre un sorrisu. Hè veramente divertente per sperienze a sensazione di e perle chì sbuccianu in bocca. Ùn aghju micca u listessu sensu da qualsiasi altra bevanda ". disse Joseph Henry, un studiente universitariu di Sharjah di 20 anni.
A ghjente di u Mediu Oriente hà un amori fanaticu per i dolci. U tè di latte cinese in u Mediu Oriente hà ancu aumentatu a so dolcezza per risponde à a dumanda di u mercatu. In più di u gustu, perchè a maiò parte di u Mediu Oriente hè un paese islamicu, più attente deve esse pagatu à i tabù religiosi à u livellu di l'alimentariu. Ogni ligame in a catena di fornitura di l'alimentariu di i ristoranti di u Mediu Oriente hà bisognu di seguità i normi di igiene è di sicurità, cumprese l'acquistu di l'alimentariu, u trasportu è u almacenamentu. Se l'alimentu halal hè mischju cù l'alimentu non-halal in ogni stadiu di a catena alimentaria, serà cunsideratu una violazione di a lege islamica secondu a Legge Alimentaria di l'Arabia Saudita.
A ricerca di dolcezza in u Mediu Oriente hà una longa storia è dura sempre. Avà, u tè di latte da a Cina porta una nova dolcezza à a ghjente di u Mediu Oriente.
Perle di tapioca: https://www.yumartfood.com/boba-bubble-milk-tea-tapioca-pearls-black-sugar-flavor-product/
Tempu di post: Dec-20-2024