Cumu fà a braciola di porcu fritta

Costulette di porcu frittehè un piattu di porcu frittu chì si trova in u mondu sanu. Originariu di Vienna, Austria, s'hè sviluppatu indipindentamente in una specialità culinaria in Shanghai, Cina è Giappone. E cotolette di porcu fritte in stile giapponese offrenu un esterno croccante chì cumplementa a delizia di u porcu. Attraversu a pelle croccante, si pò tastà a carne tenera, chì, quandu hè mischiata cù u pangrattatu, diventa ancu più attraente. Immergere queste cotolette croccanti è deliziose in l'autentica salsa di cotolette di porcu giapponese hè veramente irresistibile.Costulette di porcu frittesò ancu un piattu cumunu cucinatu in casa, faciule da fà è assai amatu è sustinutu in u mondu sanu. A storia di fà cutolette di porcu fritte hè longa, è u charme di sti piatti distintivi pò esse sentitu durante u prucessu di preparazione. Amparamu inseme à fà cutolette di porcu fritte.

2
1

Sceglite uni pochi di pezzi dicostoletta di porcu(lombata di porcu) cù un pocu di grassu in più nantu à i bordi. Aduprate u spinu di u vostru cultellu per allentà a carne, poi spruzzate un pocu di sale è pepe neru da i dui lati prima di marinà per 1 ora. Dopu pudete cumincià à impanà. U metudu per impanà e cotolette di porcu hè assai simplice: preparate farina, pangrattatu è dui bianchi d'ova sbattuti. Per quelli chì preferiscenu una struttura croccante, impanate una volta; per quelli chì volenu una crosta più croccante è più soda, impanate duie volte. A sequenza per una strata hè farina, albume, pangrattatu. Per duie strate, hè farina, albume, farina, albume, pangrattatu.

Lasciate u rivestitucostoletta di porcuLasciate riposà per cinque minuti in modu chì a pasta sia cumpletamente assorbita è avvolta intornu à a carne. Questu rende più faciule di ùn cascà da a padedda, caccià u gusciu è frighje l'oliu più pulitu. Scaldate a padedda finu à chì pudete vede piccule bolle quandu ci mettite e bacchette, poi frigge e coste di porcu impanate finu à ch'elle sianu dorate.
     
Scaldate l'oliu à circa 60-70 gradi Celsius è friggete per dui o trè minuti, vultendulu una volta trà mezu. Una volta chì a superficia hè fissata à circa 120-130 gradi Celsius, cacciate da u focu. Dopu avè cacciatu, cuntinuate à scaldà l'oliu finu à ch'ellu ghjunghje à 180 gradi Celsius, poi aghjunghjite e cotolette di porcu è friggete di novu (per mezu minutu) finu à chì i dui lati sò dorati. Cacciate è avete una cotolette di porcu croccante è tenera. Stu metudu aiuta à bluccà più suchji di carne è assicura chì e cotolette rimangenu croccanti à l'esternu è tenere à l'internu. Una volta chì e cotolette di porcu sò pronte, immergeteli in l'autentica salsa giapponese per cotolette di porcu per una delizia culinaria suprema.

3
4

Metudu senza frittura: 1 Aghjunghjite una grande cucchiaia d'oliu d'oliva à u pangrattatu è mischiate bè, assicurendu chì ogni parte di u pangrattatu sia cuperta d'oliu. 2 Versate u pangrattatu mischiatu in una padella è saltate in padella à focu mediu-bassu finu à ch'ellu sia doratu. 3 Aduprate u listessu metudu cum'è per rivestisce e braciole di porcu; rivestite u stratu esterno cù u pangrattatu frittu. 4 Infornate à 220 gradi per 12-15 minuti (aghjustate u tempu secondu u spessore di e braciole di porcu).

Quì sopra hè cumu fàcoste di porcuBasta chì avete tutti l'ingredienti, pudete creà costolette di porcu deliziosamente croccanti è fragranti in casa. Venite è cuminciate u vostru propiu viaghju culinariu!

Cuntattu

Arkera Inc.

WhatsApp: +86 136 8369 2063


Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2025