Parigi, Francia - L'Olimpiadi di Parigi di u 2024 ùn anu micca solu assistitu à prestazioni notevoli da atleti di u mondu sanu, ma ancu dimustratu l'impressionante crescita di a fabricazione cinese. Cù un totale di 40 medaglie d'oru, 27 d'argentu è 24 di bronzu, a delegazione sportiva di a Cina hà rializatu una tappa storica, superendu a so prima prestazione d'oltremare.
A fabricazione chinesa hè stata una presenza prominente in i Ghjochi, cù una stima di 80% di merchandise è equipaggiu ufficiale provenienti da a Cina. Da i vestiti sportivi è l'equipaggiu à i display high-tech è i schermi LED, i prudutti chinesi anu lasciatu una impressione durabile nantu à i spettatori è i participanti.
Un esempiu notevuli hè a tecnulugia di visualizazione di u pavimentu LED furnita da a cumpagnia chinesa Absen, chì hà trasfurmatu l'esperienza di visualizazione per i fan. I schermi dinamichi ponu adattà à e situazioni cambianti di ghjocu, affissendu dati in tempu reale, replays è animazioni, aghjunghjendu un toccu futuristicu à l'avvenimenti.
Inoltre, e marche sportive chinesi cum'è Li-Ning è Anta anu equipatu l'atleti chinesi cù l'equipaggiu di punta, chì li permette di fà u so megliu. In a piscina, per esempiu, i nuotatori chinesi anu purtatu vestiti cuncepiti specificamente per a velocità è a resistenza, cuntribuendu à parechje prestazioni record.
U successu di a fabricazione cinese à l'Olimpiadi di Parigi hè un tistimunianza di a robusta basa industriale di u paese è di e capacità innovatrici. Cù un focusu nantu à a qualità, l'efficienza è u cuntrollu di i costi, i prudutti chinesi sò diventati sempri più populari in u mondu. Parechje di l'installazione di u locu olimpicu, cumprese l'equipaggiu di sport acquaticu è i tappetini di ginnastica, portanu ancu l'etichetta "Made in China".
Tempu di post: Aug-22-2024