U Calore Leggeru hè un termine solare impurtante in i 24 termini solari in Cina, chì marca l'entrata ufficiale di l'estate in a fase calda. Di solitu si verifica u 7 o l'8 di lugliu di ogni annu. L'arrivu di u Calore Leggeru significa chì l'estate hè entrata in u piccu di u calore. In questu tempu, a temperatura aumenta, u sole hè forte, è a terra fuma cù un soffiu ardente, dendu à e persone una sensazione calda è oppressiva.
U Caldu Leggeru hè ancu u periodu di l'annu quandu e celebrazioni di a racolta è l'attività agricule si tenenu in diversi lochi. A ghjente celebra a maturità è a racolta di e culture è ringrazia a natura per i so doni. I Cinesi amanu sempre commemorà e feste cù u cibu. Forse a gioia di e papille gustative hè più impressiunante.


Durante u periodu solare di u Calore Minore, "manghjà cibu novu" hè diventatu un'usanza tradiziunale impurtante. Questa hè a stagione di a racolta per u granu in u nordu è u risu in u sudu. I paisani macinanu u risu appena raccoltu in risu, poi u cucinanu pianu pianu cù acqua fresca è focu caldu, è infine facenu risu fragrante. Stu risu rapprisenta a gioia di a racolta è a gratitudine à u Diu di i Grani.
U ghjornu di u Calore Minore, a ghjente tasterà inseme u risu frescu è beverà vinu appena fattu. In più di u risu è di u vinu, a ghjente si goderà ancu frutti è ligumi freschi. Quessi alimenti rapprisentanu a freschezza è a racolta, purtendu à a ghjente piena energia è satisfaczione. In i ghjorni chì seguitanu, u risu hè trasfurmatu intagliatelle di risu, o fermentatu insakè, vinu di prugna, ecc., per arricchisce e tavule di a ghjente.


Per via di l'usu di "manghjà cibu novu", a ghjente sprime a so gratitudine à a natura è celebra a racolta. À u listessu tempu, eredita ancu l'ammirazione è u rispettu per a cultura agricula tradiziunale. A ghjente crede chì manghjendu cibu frescu, ponu assorbe a ricca energia cuntenuta in questu è purtà si furtuna è felicità.


Un altru alimentu impurtante hè i ravioliètagliatelle.Dopu à u Caldu Minore, a ghjente cuntinuerà à rispettà l'usi dietetichi, cumprese manghjà ravioli è tagliatelle. Sicondu u dettu, a ghjente manghja alimenti diversi durante i ghjorni di canicula dopu à u Caldu Minore. In questu tempu caldu, a ghjente si sente spessu stanca è hà pocu appetitu, mentre manghja ravioli ètagliatellepò stimulà l'appetitu è suddisfà l'appetitu, chì hè ancu bonu per a salute. Dunque, durante i ghjorni di canicula, a ghjente macinerà u granu chì anu appena racoltu in farina per fà gnocchi ètagliatelle.

I 24 termini solari sò u pruduttu di l'antica civiltà agricula cinese. Ùn solu guidanu a pruduzzione agricula, ma cuntenenu ancu ricchi usi è costumi populari. Cum'è unu di i termini solari, Xiaoshu riflette a prufonda cumprensione è u rispettu di l'anticu populu cinese per e lege di a natura.
Data di publicazione: 06-lugliu-2024