Vinu

  • Ume Prune Wine Umeshu cù Ume

    Ume Prune Wine Umeshu cù Ume

    Nome:Vinu di prugne Ume
    Pacchettu:720ml * 12 buttiglie / cartone
    Durata di conservazione:36 mesi
    Origine:Cina
    Certificatu:ISO, HACCP, HALAL

    U vinu di prugne chjamatu ancu umeshu, hè un liquore tradiziunale giapponese fattu cù frutti d'ume (prugne giapponesi) in shochu (un tipu di spiritu distillatu) cù u zuccheru. Stu prucessu dà un sapore dolce è acidulu, spessu cù note fiurali è fruttate. Hè una bevanda pupulare è rinfrescante in Giappone, gustata sola o mischiata cù acqua gassata o ancu aduprata in cocktails. U vinu di prugne Umeshu cù Ume hè spessu servitu cum'è digestivu o aperitivu è hè cunnisciutu per u so gustu unicu è piacevule.

  • Sakè di vinu di risu tradiziunale in stile giapponese

    Sakè di vinu di risu tradiziunale in stile giapponese

    Nome:Sakè
    Pacchettu:750ml * 12 buttiglie / cartone
    Durata di conservazione:36 mesi
    Origine:Cina
    Certificatu:ISO, HACCP, HALAL

    U sake hè una bevanda alcolica giapponese fatta da risu fermentatu. Calchì volta hè chjamatu vinu di risu, ancu s'è u prucessu di fermentazione di u sake hè più simile à quellu di a biera. U sake pò varià in sapore, aroma è struttura secondu u tipu di risu utilizatu è u metudu di pruduzzione. Hè spessu gustatu sia caldu sia fretu è hè una parte integrante di a cultura è di a cucina giapponese.

  • Chinese Hua Tiao Shaohsing Huadiao Wine Rice Cooking Wine

    Chinese Hua Tiao Shaohsing Huadiao Wine Rice Cooking Wine

    Nome:Vinu Hua Tiao
    Pacchettu:640ml * 12 buttiglie / cartone
    Durata di conservazione:36 mesi
    Origine:Cina
    Certificatu:ISO, HACCP, HALAL

    U vinu Huatiao hè un tipu di vinu di risu cinese cunnisciutu per u so sapore è aroma distintivi. Hè un tipu di vinu Shaoxing, chì vene da a regione di Shaoxing di a pruvincia di Zhejiang in Cina. U vinu Huadiao hè fattu di risu glutinoso è granu, è hè invechjatu per un certu periodu di tempu per sviluppà u so gustu caratteristicu. U nome "Huatiao" si traduce in "scultura di fiori", chì si riferisce à u metudu tradiziunale di pruduzzione, postu chì u vinu era cunservatu in vasetti di ceramica cù disegni floreali intricati.